E-Posta & SMS Pazarlamacılığı

E-posta veya SMS pazarlamacılığında belirlediğiniz kişilere numaralara bilgilendirme, uyarı, doğum günleri, resmi günler, yeni ürünleriniz ve reklamlarınız ile ilgili bilgilendirme metni yayınlayabiliyorsunuz.
E-Posta & SMS Pazarlamacılığı

Hedef kitleye ulaştırmak istediğiniz ürün ya da hizmetleriniz için en etkili tanıtım imkanlarından birisi e-posta ve SMS pazarlamacılığı gelmektedir. Hedef kitleye yönelik pazarlama çalışmalarında iyi bir sonuç elde edebilmek için, söz konusu ürün ya da hizmet modelinin etkili bir şekilde sunumu önemlidir. İşte bu aşamada da profesyonel bir ekip çalışması gerekir.

 

Techus olarak alanında uzman ekibimiz ile sizlere nitelikli e-posta ve SMS pazarlamacılığı hizmeti vermekteyiz. Potansiyel müşteriyi kazanabilmenize yönelik etkili tanıtım ve pazarlama projelerini hayata geçirerek, projeleri e-posta ve/veya SMS yöntemleri ile hedef kitleye sorunsuz bir şekilde ulaştırılmasını sağlıyoruz.

 

E-Posta Pazarlamacılığı Hizmeti

 

E-posta pazarlama çalışmalarında başarının elde edilebilmesinde doğru bir pazarlama stratejisinin uygulanması oldukça önemlidir. Ayrıca maliyet bakımından SMS ile kıyaslama yaptığımızda da, çok daha makul fiyat seviyesinde bir pazarlamacılık hizmeti olduğunu söyleyebilmemiz mümkündür. Bunun dışında en önemli avantajı ise etkileyici bir tasarım çalışması ile potansiyel müşteriyi kazanmanın çok daha kolay olmasıdır.

 

Ayrıca e-posta yöntemi ile gerçekleştirilen pazarlama çalışmalarının ayrıntılı bir şekilde takibi de mümkün olmaktadır. Hedef adreslere ulaştırılan postaların ne kadarının başarılı bir şekilde okunduğu ya da okunmadığını görebilir, e-posta içerisindeki bağlantının tıklanıp, tıklanmadığını ve satışın yapılıp, yapılmadığını da ayrıntılı bir şekilde görebilmeniz mümkündür.

 

SMS Pazarlamacılığı Hizmeti

 

E-Posta çalışmalarında “spam riski” endişeyi arttırsa da, SMS çalışmalarında ise bu türden bir risk söz konusu değildir. Kesinlikle ulaştığından emin olursunuz ancak ayrıntılı bir istatistik elde edilemediğinden dolayı, geri dönüşü ve verimliliği tam anlamıyla ölçmek ve analiz etmek çok zor ve hatta imkansızdır. Ayrıca SMS pazarlamacılığının maliyetinin daha yüksek olduğunu dikkate almak gerekiyor.

 

SMS yöntemi ile pazarlamacılık yapılırken kurumsal kimliğin zarar görmemesi önemli bir konudur. Nitekim günümüzde pek çok akıllı telefon kullanıcısı, en sevdiği firmalardan bile sürekli SMS gelmesi durumunda, o firmaya karşı bakış açısını değiştirebilmektedir. Bu yüzden; doğru zamanlama, doğru hitabet, doğru SMS sıklığı önemli kriterlerden birkaçıdır.

 

Sonuç itibariyle Techus olarak; sizlere hem e-posta hem de SMS pazarlamacılığı hizmetini sunuyoruz ve hedef kitlenize başarılı bir şekilde ulaşmanızı sağlıyoruz.

Paylaş